Ledig tjänst: Byggnadsarbetarnas arbetslöshetskassa söker en assistent

Tjänsten är placerad på huvudkontoret i Stockholm.
Publicerad:

Arbetet innebär att ansvara för det administrativa arbetet inom kassans huvudkontor.

Detta innebär bl a diarieföring, att koordinera konferenser och evenemang, att sköta rese- och mötesbokningar samt att skriva protokoll vid möten. I tjänsten igår även posthantering och försörjning av kontorsmaterial.

Du har gymnasiekompetens och erfarenhet av att arbeta med administration och dokumenthantering. Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska såväl som engelska och har god vana av Officepaketets alla delar.

Meriterande är kännedom om lagen om arbetslöshetsförsäkring, regler rörande offentlighet och sekretess samt regler för medlemskap i arbetslöshetskassa.

Som person motiveras du av att arbeta serviceinriktat och kvalitetsmedvetet. Vidare bör du vara självgående, strukturerad och noggrann samtidigt som du är en prestigelös person som är lätt att samarbeta med.

Tjänsten är tillsvidare på heltid med sex månaders provanställning. Tillträde snarast eller enligt överenskommelse. Närmare upplysningar om tjänsten får du genom kassaföreståndare Roal Nilssen telefon 070-515 68 21. Facklig företrädare är Lena Kjellgren telefon 010-601 18 09.

Mer information om Byggnads a-kassa.

Ansökan med meritförteckning skickas per e-post senast den 6 september till ansokan@byggnads.se

Uppdaterad: